بهارهبهاره، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
نغمه ای از جنس باراننغمه ای از جنس باران، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نغمه ای از جنس باران

نغمه ای گوش نواز که صدای توست

ورود به نی نی وبلاگ

1400/5/9 19:17
نویسنده : بهاره
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به وبلاگ دلنوشته و عاشقانه من خوش امدید

اینجا من شعر میگم

از دلتنگی هایم مینویسم

از دخترانه هایم مینویسم

از عاشقانه هایم مینویسم

من بهاره هستم

15 سالمه

و....

امیدوارم از وبلاگم لذت ببرید

پسندها (3)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)


9 مرداد 00 21:02
خوش اومدی عزیزم 😍❤
امیدوارم اینجابهت خوش بگزره *_* 
منم از شعر خیلی خوشم میاد و بیشتر وقتا خودم شعر مینویسم 😀

خوشحال میشم فالوم کنی و از نوشته هام لذت ببری 
بهاره
پاسخ
ممنون
حتما سرمیزنم
 
👯‍♀️مهنا👯‍♀️👯‍♀️مهنا👯‍♀️
9 مرداد 00 23:03
خوش اومدی عزیزم😍😍❤❤
بهاره
پاسخ
ممنون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 مرداد 00 18:54
سلام دنبال شدی لطفا دنبال کن
بهاره
پاسخ
باشه

21 مرداد 00 13:35
سلام میشه فالوم کنی
بهاره
پاسخ
حتما

21 مرداد 00 13:36
عزیزم خوش امدی  وبلاگت عالی  اگه دوست داری فالوم کن